Inte så konstigt


Att man tröttnar på att blogga när blogg.se bara håller på o muppa sig. Idag när jag skulle in o kolla på min blogg
så hade hela menyn och massa annat helt plötsligt flyttat på sig. Och min Bakgrund i bloggen har mystiskt bara
försvunnit. Bara sådär "POFF"..

Jaja en liten tråkig kort uppdatering. Men varit massa annat i några dagar så har inte haft lust eller tid/ork att sitta
vid datorn alls egentligen. Men nu har jag i alla fall gjort klart de två designer som stod på tur. Får la se om dom
kommer att användas av de personer som önskat. Länkar kommer sen!

Nu ska jag i alla fall ut på ett eller några bloss för att sedan kolla på favoritprogrammet. Halv åtta hos mig! :) 


Kommentarer:


Jessica
Datum 2011-04-22 Tid 15:27:42

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?