Snart spöktimmen!

Snart, eller ah, om 40 minuter är det dags för alla spöken att komma fram. Och här ligger jag, pumpat näsan full med nässpray och slängt i mig alvedon inför natten. Idag lider jag med ALLA som lyckats dra på sig en förkylning. Det är inget kul alls. Tur man lagt nästan varenda minut av dagen sen klockan 9 i morse på att sitta som ett jävla pucko framför datorn. Nu snurrar det antagligen siffror i huvudet på mig hela natten. Dröm sött liksom! Och inte nog med allt tittande på dataskärmen så har man suttit i telen hela långa dagen med. Kan nästan känna radiovågorna genom mina öron. Tur man haft headset, annars hade man la haft en tumör stor som en amerikansk fotboll i huvudet nu. Känns nästan som om jag skulle ha det ändå. I natt hade jag sån huvudvärk att jag till och med drömde att någon satt och ringde i en kyrkklocka inne i huvudet på mig. Ja, tänk vad knas en det kan verka ibland. Nä dags att lägga ner telen nu för ännu en dag hemma från jobbet med rinnande näsa och ringande huvud. Och en snabb visit nere i stan med annie för att fixa med uppsägning av mitt bredband. Viktigt! Så nu, nattinatt!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?