Hejdå, vi ses på Söndag!

Sitter nu och fundererar på om jag lyckats få ner allt som jag vill ha med mig i min resväska. Kan inte komma på nånting som jag skulle kunna ha glömt, men får ändå känslan av att jag glömt något. men så är det ju alltid när man ska åka iväg någonstans tycker ja. Sedan händer det ofta att man kommer fram och kommer på "åååh fan oxå, nu glömde jag ju den i alla fall, helvetes jävla skit" ungefär :)

Har även slagit till med att fixa lite tunnbrödrullar till imorn att ha på morgonen då jag vägrar att äta det första jag gör när jag imorn går upp vid fem tiden. Lite rostbiff, ost, sallad, potatissallad och smått o gott så det blir fin fint. Får bara se till att jag orkar gå upp och fylla bryggarn med kaffe med.

Börjar bli lite spänd inför resan nu, men tror det kommer bli toppen alltihop. Men men, nu blir det att kolla BB, för det kommer jag inte kunna göra innan måndag igen. Sedan krypa ner i sängen och invänta morgondagen. Men ni får ha det så bäst ni bara kan här hemma. och sakna inte ihjäl er även om chansen är stor men försök i alla fall att inte göra de. Jag kommer sakna er med alla mina små hjärtor! ♥

Natti!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?