Helgens händelser och Tyskland!

Hade en grymt rolig lördag efter många om och men. Kvällen tillbringade jag med Annie och Josefin. Vi hade grymt roligt och träffade grymt trevliga människor. Vi var lite här och där om man kan säga så. En sväng i parken för gammal kärleks skull och likaså passade vi på att ta en tur till Lilla. Det gamla galna alkisstället vi trivdes på förr haha. Men det var fortfarande lika trevligt där. Men mest för att man var där med de männsikor man var med. Sedan blev det en liten sväng på tonic i slutet av kvällen och sedan när det stängde blev det en promenix hem. Det var en helt lyckad kväll faktiskt. Borde ske snart igen, och tack alla som gjorde min kväll!!

På Torsdag bär det av till Tyskland. Åker klockan sju på morgonen och kommer hem på söndag. Vilken tid vi kommer  hem på söndag vet jag inte än, har inte riktigt koll på det nu. Men det blir på kvällen i alla fall. Det ska bli mycket skoj, hoppas jag i alla fall. Om inte annars blir det väl trevlig i alla fall kan man ju hoppas :) Det blir nog bra. Så imorn blir det att kanske jobba, eller att träffa E.K för en shoppingtur på stan. Sedan hem och packa och göra lite käk att ha med sig på morgonen därpå. Men men, Kommer komma upp bilder och sånt från resan sen så håll koll!  :)

Puss Och Kram, Ses På Stan! ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?