Beställning hämtad!

Kom precis hem efter en hel dag av kaos på jobbet. Varit riktigt hektiskt idag faktiskt. Men jag tycker jag
gjorde en himla fin insats. Precis som M på jobbet sa!

Hämtade ut mitt paket från bubbleroom på vägen hem så nu har jag fått prova det jag beställt och allt passade.
Så nu vet jag att man även kan handla via nätet o få det att passa. Eller det visste jag la innan med men inte
varit så pigg på den idén innan eftersom det är så drygt om det inte skulle passa. Men eftersom jag näst intill
var lite desperat så tänkte jag prova det. Och det gick ju hur bra som helst :)

Nu ska jag lägga mig o kolla lite på skilda världar innan det blir till att laga mat till älsk och matlådor till imorn!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?