Senaste Tiden!


  • Jobbet har dragit igång igen och jobbar en hel del just nu.
  • Jag har fyllt hela 23år.. Gammal! (25e augusti)
  • Alicia har fyllt HELA 3år :) Samma dag som jag. GRATTIS!!
  • Jag har hjälpt Anuttan med flytt till Norrby. Klockrent!
  • Jag och Älskipälsk har packat ner allt i husvagnen. Slut på denna säsongen :(
  • Gått ner 3,1kg. Önskar det vore mer.
  • Köpt iPhone som kommer imorn :) Yeeey.

Och idag har min dag bestått av jobb och röj hemma. Helt slut nu om jag ska vara ärlig, så det blir en dusch nu sedan hopp i säng och kolla film för att orka jobba imorn. Och hämta min efterlängtade telefon på vägen hem från jobbet. Orka vänta till fem :o Men har ju redan väntat i 1½ vecka, så kan nog  vänta några timmar imorn :)

Bye Bye Hjärtor... ♥

Kommentarer:


Datum 2011-09-21 Tid 10:05:47

fast du har druckit lite dåligt på norrby.. ;o


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?