Deppigt Väder!

Halloj På Er!

Någon som gillar vädret nu? Fy fan vad pissigt väder det är ute allså, man vill ju inte ens gå utanför dörren..
 Bara att dra bort till brorsan som bor några hur här ifrån är as drygt!
Men stack dit en stund idag i alla fall, för att först o främst träffa Jessica (lillasyster)
och sen alla andra med då förstås, men är nämligen så att min syrra är as depp just nu,
så ville träffa henne o snacka lite..

ÄLSKAR DIG SYSTER!



Nu har jag nästan fått ordning på datorn med, lagt över mina bilder och musik resten
som jag hade på den andra datorn.. Känns gott! Och som ni ser så har E.K gjort om min sida :)
Väldigt nöjd måste jag säga, så tack E.K :D



Vad Gör Alla Annars?

Nu har jag inget mer o skriva haha!

Puss!

Kommentarer:


E.K
Datum 2009-01-16 Tid 17:28:30

Kul att du blev nöjd med bloggen :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?