God morgon alla hjärtor!

Ska snart dra mig till bussen, ska till Tandl klockan 11:15.. Ysch! Hatar tandl, men lika bra o få det gjort innan man får börja betala för det. Som jag skrev igår så skulle jag skriva om helgen oså. I fredags festade jag ju vilket ni sett i tidigare inlägg. Och i lördags blev det hyffsat lugnt. Ann och K var förbi en sväng, drack en halv öl om ens det. Haha K, du borde tagit med dig ett lagar till oss behövande ;) Sedan när dom stack kom bästaste B förbi. Blev lite avis på både honom och K eftersom dom fått i sig härlig alkohol ;) haha Tur dom kunde bete sig i alla fall. B var la iofs liiite dräggig som vanligt haha närå ingen skada skedd! Och igår sov jag lääänge, längre än på väääldigt länge. Kom la upp vid halv två, enbart för att S ringde. Annars hade jag sovit längre! Sedan satt jag hemma o kolla lite avsnitt på datorn oså kom Ann förbi en sväng. Sedan kom B o plocka upp mig o vi stack upp till honom. Han hade nämligen lovat o göra köttfärssås :) Och tro det eller ej men han kunde ju :O haha över förväntan faktiskt! Inget illa menat B ;) Gott var det! Låg o kolla tv, och kollade en film. Zombieland hette den tror jag om jag inte minns helt fel. Den var la okey!

ANN :O VAAAAAAAAART är fiskeVÅGEN!? haha!!! Kan inte släppa detta alltså..

Nä nu ska jag börja göra mig klar, borsta spikerna med mera med mera. Sedan skulle kanske Ann bju på öl. Hon hade lyckats vinna 1000 spänn på en tian lott :O sjuk tur alltså, det är inte varje dag :P sedan får vi la se om B hör av sig så kanske man träffar honom med ♥ Men som sagt, får se sen :)

So Long Suckers

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?