Hemkommen och nyduschad

Ja fy fan vad gött det var med en dusch.. Den var efterlängtad vill jag lova!

Äre okey att skriva hora till någon som ett skämt helt från ingenstans!?
Det tycker inte jag i alla fall, speciellt om jag vet att personen själv hade lackat ur
som fan om jag tex skrev bög tillbaka! Jaja sak samma.. Tycker man sånt är kul så
visst keep going!

Haft en as go vecka i alla fall, vet att jag varit dålig på att uppdatera men har inte varit hemma!
Har varit på "hemmet" haha med min vise Mentor.. Tänk att man skulle kanske kunna få ordning
på mig haha bra kämpat.. Får la se om det håller i haha ganska kul ändå... Efter minst en månad
med bara öl och knappt ätit något blir man ganska sleten, Tredje dagen nykter idag haha låter fan
som om jag är en alkis på riktigt ju :O men gott folk, så är inte fallet och kommer inte bli heller!
Öl är bara så förbannat gott :) I veckan får man in pengar igen så får la se hur det går med
nykterheten då, men om min såkallade mentor tar i med krafttag så ska det nog gå haha!
Närå skämt å sido! Nu ska jag sminka mig och blåsa håret så får vi la se vad som händer och fötter
senare idag..

Förresten :O Jag fick chansen att spela wow igår YIPPIEEE! Haha satt o spela wow medans Mr B var
och pumpa lite muskler, sen när han kom hem så skulle han skämta med mig hahaha så han ringde
på sin egen dörr haha fatta hur nervös jag blev, knappast så man går o öppnar dörren hos någon annan
när personen i fråga inte är hemma.. Så jag satte  mig helt still och tyst och fick för mig att "den" som
ringde på dörren skulle kolla in genom fönstret så jag vände datastolsryggen mot fönstret så jag inte sågs
haha sen öppnar Mr B dörren och frågar varför jag inte öppnar hahaha! Fan va nervis jag blev ;)

Yeye ha det gött och Ta't lugnt gott folk! ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?