Ingen baksmälla

Hallojsan!
Igår drack jag några bärs som sagt, blev la lite halvdragen men inte mer än så.. Var inte ens så gott med öl som jag mindes att det var, kanske berodde på sorten jag drack för dom smaka PECK! Drack sjukommatvåan, inte druckit dom innan.. Satt halva kvällen och drack o trodde det var vanliga 5,2or men nä det var det inte men det gjorde inte så stor skillnad förutom smaken då! Nu är Maria i stan ♥ måste ses o snacka massa gammalt Maria.. Vore phett nice faktiskt.. För fy fan vad roligt vi hade 2006 ;) Haha Johanna and Maria goes wild.. Måste göras om!!!

Sitter och försöker slå B's rekord på facebook då man ska sparka iväg en jävla hundjävel, men det går åt helvete! Försökt i två, tre veckor nu :O.. Kasst JOHANNAAAA! Fan, jag är ändå lite halvseg i huvvet idag men inte bakis i alla fall och det är jävligt skönt.. Drömt så jävla konstigt inatt med minns inte längre vad det var men jag sov gott i alla fall i vanlig ordning.. Men NÅGON sa god morgon till mig redan vid tio över sex i morse haha, men det var nog i sömnen ;) Mycket skillat!

Hörs sen ♥

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-10-24 Tid 14:38:06

du är peck gumman ! :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?