Fattar inte ens varför!


Hejsan svejsan.. Kom upp ganska tidigt idag, har fan blivit bättre på att komma upp på dagarna. Det är inte direkt
som förr när jag kunde ligga och sova till två nästan varje dag. Jag skulle aaaaaldrig klara göra det nu :/.. Men jag
hatar att jag fortfarande är sjuk. Nu har jag varit sjuk i mer än två veckor. Ska det inte ta slut snart liksom!? Ork?

Igår trodde Skorpan, Sam och B att dom kunde vara några jäkla fiskemästare haha. Jag och Annie satte oss i bilen
ist och lyssnade på Britney spears :D.. Inte fasiken fick pojkarna någon fisk heller. Och tro fan det, det haglade ju
och var riktigt svinigt kallt! Inte konstigt man föredrar Brittan i bilen ist då :).. Lyckat fiska må jag säga!

Fattar inte ens varför jag sitter här och skriver över huvud taget egentligen! Ingen som läser min blogg längre
antar jag så varför ens lägga ner tid på att skriva en massa skitsom ändå ingen läser!?


Kommentarer:


E.K - Mamma till Alicia
Datum 2010-04-24 Tid 09:40:11

Jag läser :)


Tessan
Datum 2010-04-27 Tid 01:23:28

Jag läser med ju :) Roligt för mig att läsa på jobbet och när vi inte pratat på ett tag, så fortsätt skriv, haha <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?