Stay with me!


Varför funkar alltid öl som någon slags medicin? Dom gånger jag blir depp så funkar det alltid med en öl eller två.
Tycker det enda jobbiga med grejen är att ingen annan förstår det. Vadå, vill ni att jag ska käka antidepp eller ännu
värre saker?.. Jag menar, det är la fan vettigare med öl än något annat jävla preparat eller att man ska gå runt o må
vråldåligt? Jag vet att jag varit jävla off mot de flesta den senaste tiden. Typ inte svarat i telen eller varit helt off när
jag väl har svarat. Det är inte min mening men vissa gånger har jag bara ingen lust tyvärr.

Jag saknar fyra personer ngt så fruktansvärt i mitt liv. Jag tror inte ens att dom vet om det, o det gör inte ni heller.
Jag förstår inte ens själv varför jag gör det men det finns någonting i det jag upplevt som fortfarande får mig att leva
som jag ändå gör. Tider förändras och människor försvinner JA JAG VET, men är det bara jag som tycker att det är
så jävla jobbigt? Har jag bara svårt att släppa vissa männsikor? Nä, dom har alldeles för stor betydelse i mitt liv bara.
Större betydelse än mkt annat faktiskt.

Vissa dagar känner jag liksom att jag inte ens vill gå ur sängen. Vad ska det vara bra för liksom?
Medans andra dagar är helt jävla perfa, i alla fall utåt sett!
Sedan kommer dom dagarna då jag sitter uppe till mitt i natten och bara tänker. Tänker på både bra och dåliga saker
mest dåligt om jag får erkänna, men det finns i alla fall lite ljus nånstans.

Jag vet inte vad det är för fel, men jag måste få träffa i alla fall två av er fyra! Ni fattar inte hur stor saknaden är.
Ni två andra kan jag omöjligt träffa, hur mkt jag än vill! 

Känns som om livet är jävla hårt ibland men med närmare eftertanke så har jag det jävligt bra! Sorry förr mitt
depp-inlägg men det är i alla fall ett inlägg. Ni kanske förstår nu varför jag varit så off, eller nah men ändå!
Jag försöker i alla fall.. Pusspuss!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?