Snart dags!


Om ungefär 20 minuter sätter solsidan igång.. Yippiee!.. Det är en serie som alla borde se. Har ni inte sett den
tidigare så äre dags att sätta sitt arsle i soffan o sätta på kanal4 och invänta det ljuvliga!

Tänkte faktiskt bara tipsa om en sak här nu innan jag stänger ner för kvällen. De flesta har la säkert provat redan
men till dem som inte har det kan jag rekomendra att testa. Fond "du chef" från knorr. Underbart god sås fick jag
iohop idag. Iofs brukar jag lyckas bra med mina såser. Och det var perfekt idag att vi köpte just detta då jag
såg att allt salt var slut när jag kom hem. En sås utan salt är INGEN sås alls. Men då hade jag jävla tur att denna lilla
klick gjorde såsen perfekt tillsammans med min sky ifrån ytterfiléen och 2dl vatten och 2dl grädde.
Betyg 8/10 faktiskt. Så testa ni också!



Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?