En vanlig tråkig Tisdag! God Morgon!


Varit uppe sen åtta men inte gjort en enda vettig sak. Men man får väl slappa på morgonen? Om man nu inte har ngt
på schemat då vill säääg. Men det har jag inte förrän senare idag. Blir nog en sväng ner till gymmet idag igen. Var
där en sväng igår med. Måste komma igång igen nu efter mitt uppehåll.. Uppehåll är aldrig bra.. Inte nånstans! :P
Pillade ihop en ny design nyss med, som ni ser. Men blev inte helt nöjd. Har liksom tappar lusten med det där lite
faktiskt. Men man får väl hoppas att den återkommer.

Helgen, ja. Hmm den var riktigt kass. Började min fredagkväll med magsjuka. Det var nog det värsta dygnet mellan
fredag och lördag som jag kan minnas i hela mitt liv. Det var förjävligt. Inte visste jag att magsjuka var så jävla
jävligt. Mådde bättre på söndagen i alla fall. Men fick bli att vara hemma måndag för smittorisk. iofs så var jag ju
faktiskt på gymmet, men då hade det i alla fall gått 48 timmar sen senaste "symtom".. Jaja nog om det. Nu Glider ja
vidare!

♥ Peace!

Kommentarer:


Beliebers
Datum 2011-03-12 Tid 10:36:48

Hej! fin blogg <3

undrar om du skulle

kunna göra designen till

min blogg? skulle betyda

MYCKET! <333

men, kommentera bloggen eller

mejla mej på [email protected] <3 :)

Tack!


E.K - Mamma till Alicia
Datum 2011-03-14 Tid 06:25:09

Nu är det snart dags att uppdatera lite, det har varit "en vanlig tråkig tisdag" länge nu :)


Beliebers
Datum 2011-03-19 Tid 09:31:55

Hej igen! Du hade kommenterat min blogg och svarat, och det är jag tacksam för! Men, kan jag få din mejladress är du snäll, så jag kan kontakta dej? Kommentera bloggen eller mejla, [email protected]. Tack!




Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?