Pill, pill, pill!

Som ni ser så ser alla gamla inlägg helt galna ut! Det beror på att jag varit inne och ändrat på lite grejer. Orkar inte förklara vad och jag orkar heller inte gå in och ändra de gamla inläggen så det får bli såhär :)..

Ont som faen har jag i min mun med. Jävla visdomständer som krånglar med mig. Är inne på min fjärde nu och fått jävla problem med mina tänder på grund av den sista saten som vill ploppa ut. Förjävligt! Hade inte alls lika mycket problem med de andra tre tänderna. Antagligen kom alla de problemen med den sista tanden bara för att liksom.

Idag har varit helt slött. Bara latat mig hela dagen i princip. Gjort lite nytta med, men inte så myckat att "hänga i granen". Var hos bror och han sambo igår och lirade lite poker och drack lite öl. Härlig kväll får jag lov å säga. Myspys. Tyvärr vann jag inte hem hela potten med det gjorde Larry och Beckman ist. Duktiga grabbar.

Sagt upp min lägenhet på norrby nu med. Så har varit där mycket i veckan och försökt få ordning och reda på allt. Men det är fan inte alls så lätt som man kanske kan tro :) Ett himla jobb faktiskt. Men nu är det faktiskt inte så jättemycket kvar så jag hoppas väl att det går undan nu det sista! Det löser saaaj.

Nu tänkte jag faktiskt dra från datorn. Ska gå och se vad det är för skitspel min älski har satt på. Låter absolut inte något vidare faktiskt. Tror det är nån typ av jaktspel :/ Ojoj.. Men ha det så bra allihopa ♥

Peace ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?