Seg dag...

Ville typ skippa matten i morse för att slippa en tre timmars hål i skolan. Men duktig som jag är så gick jag ändå.. Tänkte haft med mig datorn till skolan och sitta med den under håltimman, men kom på en superidé, att jag skulle ner till stan och sola ist så jag lämnade datorn hemma. Men stack aldrig ner till stan utan satt kvar med en tjej i min eng/ma grupp.. När vi sedan kommer till skott och ska gå till engelskan, ropar någon till oss den är inställd. LAGOM kul.. Kunde ju fan dragit hem ist då. Men en håltimma från tio till tre, utan dator är la inte så illa pinkat va?

Som ni ser, så har E.K även fixat till mid design.. Tack där...

Men nu ska jag dra och käka lite, är sjukt hungrig då jag typ aldrig äter i skolan. Varför, vet jag inte..

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?