Inte Så Givande Inlägg!



Tvätt och Slö-Dag!

Ska tvätta vid två idag, ska blir riktigt jävla gött faktiskt.. Eftersom jag missade tvätttiden förra veckan!
Har inte allt för mkt rena kläder, ialla fall inte några som jag tycker om att ha på mig :P
Antar att många känner igen det lilla problemet! Sen ska jag bara slöööööa hela dagen:)
As skönt ju.. Iofs så slöar la jag jämt men vad fan.. Idag är det ändå dåligt väder.. SLAPP DAG!

Jag och annie var o kollade på lägenheten igår på Norrby! Helt jävla duglig var den,
så nu väntar jag bara på svar om jag får den.. Hoppas Hoppas!
Och JA jag vet att alla hatar Norrby, till o med jag gör det.. Men det är la fan bättre där,
än att fortfarande bo kvar med sitt ex :O.. Ehh Ja! En fin stor tvåa var det, med balkong,
men dock inget badkar :( men skit samma :) Och det var fräsch Toalett, eller allså
allt var fräscht.. Så jag tackade jag till erbjudandet igår.. Och om jag nu får lägenheten så kommer
jag flytta väääldigt snart, kanske till o med nästa vecka :D.. Hur gött är inte det då? Jo AAS gött!

Funderar på att köpa något till min social-sekreterare, som tack för all jävla hjälp jag fått..
Det är hon som gjort så att allt detta blir möjligt... TACK!!!
Någon som har något förslag på vad man ska köpa? Nån blomma kanske?
Skriv vad ni tycker!




Haha, En gång i tiden decka jag stenhårt ;)

Puss och Heeej!


Kommentarer:


Johanna
Datum 2009-04-08 Tid 22:48:26

Du kan ju köpa någon fin blomma och ett kort. För det kan ju inte vara för personligt ändå eller? =)


JessiCa
Datum 2009-04-13 Tid 23:50:36

Men hallååå, plocka maskrosor och hundkex tee ná =D haha, näe men köp en bukett tio röda rosor =D Nääe men allvar i saken :@ köp en fin solhatt =) fan vad tråkig jag är :S Köp en fin blomma i en kruka! Det är ett bra och seriöst förslag! =D




Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?