Nykter Vecka Nu Då!

Vill Ha Fredag Hela Veckan!

Men denna veckan ska jag i alla fall försöka vara nykter, och hålla mig ifrån
alkoholen! Haha har ju fan inget minne kvar från den senaste månaden nästan :O
Och inte fan blir man smartare heller, Igår när jag spelade betapet ( alfapet på nätet )
med tessan märkte jag hur jävla trög jag blivit :O hon vann med ca 350p mot mina 100p ;O
Haha då är det fan illa.. Och inte nog med det så har jag nog hundra minnesluckor..
Får ju fråga alla andra om jag ringt dom eller vad jag gjort under kvällen, för att jag själv
inte minns ngt! Men fy fan vad roligt vi har haft, i alla fall det jag minns haha.. Sköna människor
skön musik en FULL Annie ( Kan inte klassas som mänsklig i det läget hon var i helgen! )
Sedan hade vi ju alla hammarbyare från sthlm nere på besök i Borås.. Sorry alla boråsare,
men dom var fan sköna :D...

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få gå o kolla på en lägenhet.. Hoppas att jag får den..
Får fan duga med Norrby sålänge allså.. Vill bara inte vara kvar här..
Orka bo med sitt EX i två månader liksom :S...

Men i alla fall.. SJUKT kul Helg igen!!

PussPuss!!!




Kommentarer:


Annie
Datum 2010-02-15 Tid 22:37:21

"Men fy fan vad roligt vi har haft, i alla fall det jag minns haha.. Sköna människor

skön musik en FULL Annie ( Kan inte klassas som mänsklig i det läget hon var i helgen! )" - Jag var bara lite salongsberusad!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?