Söndags-helvete Igen!


GLAD PÅSK FÖRRESTEN!


Oj oj, här låter man sur ;).. Men det är faktiskt så sant som det är skrivet.. HATAR söndagar!.
Dom är så fruktansvärt tråkiga! Iofs haft jävligt gött väder idag, suttit ute med Annie hela dagen idag..
Men sen skulle hon hem, drog la vid halv nio eller ngt sånt!.. Satt och käka glass i solen,
och slöa bara! Hur skönt som helst!

Mycket rolig påskafton igår måste jag säga, blev inte besviken :)..
Mycket skönt folk och en VÄÄÄLDIGT full Annie!
Började fira med vårat vin redan vid ett, två på dagen! Så gott så ;).. Drog till
bror och dom en sväng och träffade familjen, Annies nya gäng HAHAHA..
Satt o drack mer vin och någon öl, sen tog vi taxi till stan och träffade två stycken..
Sköna som faen dom med! ;) Sen blev det fest på sjöbo, men blev inte kvar där alls länge..
Annie var för full;) hahahahaha! Sen hände det allt för mkt saker som jag inte ens tänker nämna här HAHHAHA...
Eller vad tycker du Annie? Ska vi inte skriva ut det över allt?.. Blir du la Glá!?
Sen en sväng till tonic haha Annie fick inte komma in först för hon hade inget leg med sig:S.. Hade glömt sin
plånbok hemma det fyllot ;).. Men vi löste det och hon fick komma in till slut ändå :P tur var la de!
Sen när tonoc stängde, vilket kändes som om det stängde efter fem minuter sen vi kom in :S.. tiden gick föööör
fort igår allså!.. Men i alla fall, så drog vi o hade "efterfest" runt hörnet haha.. Vin och Öl:P..
Fan va gött o spotta ut allt vin över nån man inte känner.. hahaha riiiktigt pinsamt måste jag säga..
TACK för den Annie.. :D..
Sen drog jag hem o festa för mig sälv till typ sju eller åtta på morgonen! Alkisvarning!? :P
Jag Gillar´t !!!

Imorn blire nog grill och öl med Annie om det  blir fint väder..
Sen kanske se film på kvällen med en amatöralkis ;) hahahahaha!! 

Tjöss på de!

Bilder kanske kanske kanske kommer från påskafton, men hoppas inte på för mkt..
Inte så barnvänliga bilder direkt! Folk kan ju fö faan få problem livet ut efter ha sett dom!
HAHAHAHAHAHA!
 

Puss O Puss O Puss! ♥

Kommentarer:


E.K
Datum 2009-04-13 Tid 09:19:38

inte bra och supa så mkt :p

nu blev jag nyfiken "Sen hände det allt för mkt saker som jag inte ens tänker nämna här HAHHAHA..."


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?