Bättring!

Hjälpte att snacka med Tessan lite innan och duschen och en halv film gjorde sitt med. Nu är jag i alla fall på bättre humör men fortf massa tankar. Men som jag vet sen innan så försvinner dom förhoppningsvis. I alla fall förr eller senare. Suttit o tänkt massa dumma saker idag. Inget trams som självmord o sånt nu så ni inte får för er ngt. men andra saker jag tänkt på o göra som jag vet att jag hade ångrat till max senare.

Nu är jag i alla fall på bättre humör som sagt och snart ska jag och Beckman till bolaget, då går la humöret upp lite mer :D Haha nä men att få träffa honom gör la att det gör det i alla fall. Sen att jag trivs bra inne på bolaget gör ingen skada haha!.. Nä nu får det räcka med skrivande för stunden.

Tack Tessan och E.K för ert prat idag :) ♥ Guld Värda!

 

 

 

 

 

PussPuss!


Kommentarer:


Tessan
Datum 2009-12-29 Tid 22:22:52

Anytime <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?