Dags att dra hemåt en sväng!

Jao precis som jag skriver i rubriken! Ska snart gå ut till bussen för att åka hem. Ska förbi café Orion först och köpa en bagel :) Så jävla goa är dom där. Sen blir det hem och käka den och duscha. Kommer bli gött med en varm dusch när man måste springa ute i detta jävla helvetesväder! USCH, jag hatar kyla, Borde avskaffas :D

Sen blir det la lite slött framför tv:n eller ngt till älsk kommer hem och loggar msn :) Har ju ingen tele än, eller tele har jag men har inte fått mitt sim-kort än. Känner mig jävla handikappad utan telefon måste jag säga. Men det har fan funkat bättre utan den än vad jag trodde. Har ju i alla fall fått vara ifred några dagar. :)

Ikväll blir det till o vara med Beckman tror jag, om han orkar med mig eller om han inte har ngt annart för sig då vill säga. Men han ska la med plufsen och träna först i alla fall ;) haha närå nu ska jag vara sneeel :P.. Saknar dig i alla fall bästaste B ♥

Kommentarer:


Datum 2009-12-22 Tid 19:06:56

Nu blir det mys älskling :D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?