Dags för lite sömn

Ska snart ta o krypa ner för o få lite sömn. Ska ju upp hyfsat tidigt imorn.. Eller ah, jag hade tänkt det i alla fall men jag är ju snoozarn numero one :) Så jävla gött och ligga kvar när klockan ringer, eller hur? Vet att dom flesta gillar't! Har precis kollat en film med pälsk, hehe disney i vanlig ordning. Haha eller hmm inte vanlig ordning kanske men disney var det i alla fall :) Innan vi satte på filmen stack vi en sväng till maxi o köpte göttah. Men nu mår jag mest illa, uscha! Hahaha btw, råka bita hål i beckmans läpp med haha.. Det var för T's skull jag gjorde det, skulle egentligen gett han en smäll men det får han så ofta ändå så jag ville prova ngt nytt ;) Haha naw det var faktiskt inte meningen egentligen. Sorry hjärtat ♥

nä nu ska jag ta en dusch sen blire till o slagga.. Så natti folket..

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-12-10 Tid 00:50:06

så jag var inte längre speciell med det där med att sova längre ;C


felicia - hello kitty <3
Datum 2009-12-10 Tid 07:23:17

hoppas du sov supper gott :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?