Det här var en trött morgon!

Minns inte ens att jag var vaken i morse när Beckman skulle åka till jobbet. Om jag nu ens var vaken. Jag vaknade till tio över åtta o undra vart han var hehe. Var jävligt trött i morse, brukar alltid vakna till annars o säga hejdå o sånt!

Nu sitter jag här o gör för stunden ingenting. Kollade precis på våra bästa år! Hehe så kasst egentligen. Sedan satte jag mig här o började kolla efter jobb. Men vad fan, finn sju inga alls nu typ ju. Och jag är så jävla sugen på att börja jobba. Men vad skaman göra när det bara finns försäljarjobb? Vägrar jobba med det. Jag är så trött på att bara dra runt på dagarna o inte göra nånting. Första gången på många många år som jag ens tänkar tanken på att vilja börja jobba. Ett bra tecken på att jag mår bättre bara tror jag.

Sedan kollade jag efter ny lägenhet. Vill flytta ifrån den jag bor i nu. Så mkt dåliga minnen, även bra minnen men dom dåliga är så många fler. Plus att om jag inte flyttar där ifrån kommer jag aldrig få vara i fred. Så jävla många som vet vart jag bor som bara kommer. Spelar absolut ingen roll om det är mitt i natten elller mitt på dagen. Dom kommer ändå utan att ens höra av sig före, och många gånger har dom inte ens gått där ifrån. Så jag skulle verkligen gilla läget om jag kunde hitta en annan lägenhet. Trivs som fan på norrby eftersom det är så nära till allt men frågan är ju om man vill bo kvar i samma hus som man redan bor i eftersom detta folk ändå kommer hitta hem till mig då, och då kvittar det om jag flyttar eller inte ju. O sedan skulle jag vilja bo på sjöbo, men det känns så himla långt från stan. Aja får la se, måste ändå snacka med soc först om det är okey att flytta. Men det borde det la vara, plus att dom alltid är så jävla shyssta mot mig så det är nog inga problem. Speciellt inte om jag berättar varför jag vill flytta!

Hehe blev mkt skrivande idag ser jag. Men det får ni fan tåla. Har liksom inte tvingat er att läsa :D. Nu ska jag faktiskt ta o städa lite, ser ut som sju svåra år här nästan:) Nädå, men en liten städning skulle sitta fint i alla fall. Sedan ska jag la hem en sväng och duscha och sånt, sen blir det väl att vara med älsk ikväll ♥

PussPuss

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?