Fan Fan Fan

Är titeln på en låt med Thåström som kom på på tv:n.. Fick nån jävla ångest men kunde inte komma på vart ifrån den kom eller varför just den låten. Satte på den på youtube, men inte ens då ringde det några klockor om varför just den låten fick mig att må så jävla kass. Satte mig i soffan en stund och då slog det mig.. Stockholm.. Just det ja, första gången jag hörde den var i sthlm 2006, då mitt liv verkligen började gå åt helvete. Och just denna resan till sthlm var början på denna jävla skit jag gått igenom de tre senaste åren. Men nu vet jag i alla fall..

Jag hatar dig mer än vad ord ens kan säga din lilla äckliga fitta!!!!


Kommentarer:


Maze Daze Schanze Hitler
Datum 2009-12-04 Tid 11:23:27

Ooooh :o Drama me like :D Jag håller med dig!! Hata 08-erna! Hata Hata Hata!!!


Datum 2009-12-04 Tid 11:52:12

Hahaha fint Maze.. Vad har dom gjort dig :O Och barnporr är inte OKEJ :D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?