Finns alltid lösningar till allt!

Idag har i alla fall varit en bra dag. Den började jävligt segt och jag var jävligt arg för allt som hänt nu de senaste dagarna. Med sedan när jag fick tummen ur och började fixa mina ärenden som skulle varit fixade idag började humöret arta sig lite mer. Fick ordning på det jag skulle, så nu får jag nytt sim-kort på onsdag förhoppningsvis, med samma nummer som innan så ni vet det. Och ny mobil är med fixad, Tack Jokey!

Till dig som svek så jävla hårt igår!
Hur fan kan du göra ngt sånt? Vad fan är det som har hänt med dig egentligen!? Känner inte igen dig för fem öre om jag ska vara helt ärlig. Trodde aldrig att du skulle kunna göra ngt sånt mot mig, eller någon av dina såkallade vänner över huvud taget! Du har verkligen förändrats så mkt. Blev så jävla glad i lördags när jag träffade dig och det verkade som om du var tillbaka i verkligheten igen. Du såg pigg och glad ut och var jävla stilig om jag får säga det själv. Och det verkade som om allt skulle börja gå tillbaka till det normala. Men vad fan hände igår!? Snälla tell me.. Det var så jävla dåligt!

Till alla er som funnits i mitt liv det sista!
Det finns dåliga och bra vänner. Er som jag syftar på tillhör inte den bättre delen. Jag är trött på er och era jävla grejer ni har för er. Nu har jag gått vidare och jag behöver inte er längre. Denna helgen och en hel del andra saker har på senare tid fått mig att inse. Jag har bara blivit utnyttjad av er och varit så jävla medberoende av erat sätt att leva, jag är inte som er, jag kan så jävla mkt bättre! Så snälla låt mig va nu o lämna mig ifred. För i mina ögon är ni inte värda nånting längre och det enda som är värt ngt för er är bara er själva om ens det!? Så säger bara D.R.A.. Tack!

Puss

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-12-21 Tid 21:57:57

STå på dig (som du brukar säga till mig) ;D haha. Men jag förstår precis vad du menar. du är guld!


E.K - Mamma till Alicia
Datum 2009-12-21 Tid 22:07:21

Håller med Annies kommentar :)



sv: hehe, Jag tror inte du förlorar Beckman för ett par gamla bilder :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?