Fittigt folk slutar inte födas!

Jag blir så jävla trött.. Utan mobil och utan pengar och fortfarande halvsjuk! Nu ska man inte ens kunna släppa in folk i en kvart hemma hos sig innan dom snor med sig ens mobil och passar på att dra när man bara är på toan i EN minut. Jag blir så jävla förbannad. Hur jävla lågt ska folk kunna sjunka egentligen. SKOTTPENGAR på såna! Ja Tack!

Blir i alla fall myskväll med finaste idag som tur är. Kanske kan bli på bättre humör då i alla fall.

Åhh vad förbannad jag är.. Så ni vet det nu då gott folk att ni kan inte ringa eller smsa mig. Kommer la försöka fixa nytt nummer och skickar det till er sedan, men sen kommer jag la antagligen fixa tillbaka mitt gamla nummer igen..

HORFOLK det finns alltså. Äckliga jävla as kräk är vad dom är!!!!!!!

Kommentarer:


Datum 2009-12-18 Tid 21:05:46

Ge mig ett litet namn bara, på grisen som gjorde det, så ordnar la dig sig. Oooo ja....


Tessan
Datum 2009-12-18 Tid 21:32:00

Stackars, jävla fittigt alltså!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?