Försov mig igen! :)

Hade ställt klockan på tio i morse, samma som igår. Men hjälper det? Nej jag har missat lite av våra bästa år två dagar i rad nu :O det är fan kasst. Imorn SKA jag vakna innan halv elva. Har blivit jävligt slö, jag måste soooova på natten hädanefter :D.. Så jag absolut inte missar all drama i serien som är superkass egentligen hahaha!

Igår var en ganska slö dag måste jag säga. Vakna runt elva, ställde mig o diska upp helgens porslin. Drog sedan upp till K-Berg till bror och hans familj ♥ Sedan efter att ha varit där o lekt en massa med Alicia stack jag ner till maxi och handlade. Skulle göra psykoskrilles köttfärssås till Beckman :) Jag vet, jävla bra namn på rätten haha.. Efter Maxi blev det att dra hem och duscha o lite sånt, kolla lite tv o slöa framför datorn.. Sedan kom Älsk och hämta mig, och vi åkte hem till honom o gjorde käk.. Haha Vad duktigt du åt Beckman, så som jag proppar i dig mat kommer du la börja rulla fram om ett tag :O Hahaha.. Sanningen är den att jag tvingar han äta upp all mat som finns typ, så han i princip spricker :D Braaa Jobbat! ;)

Nu snart blir det disk igen och sedan ska jag dra hemåt, och kanske att jag ska träffa D en sväng idag. Men för en gångs skull blir det i så fall utan några öl! Får la se hur det blir, han skulle höra av sig efter hans ärenden. Förutom det blir det la bara en slapp dag i övrigt. GÖTT!!

Här kommer lite bilder från helgen och mitt nyfärgade hår som jag är jävligt nöjd med. Men fortfarande jävligt ovan! :)



Jag o Tessan från i Lördas!




Bilder från mobilen på min nya hårfärg!






Saknar Dig B ♥

Kommentarer:


B
Datum 2009-12-01 Tid 20:38:19

Vad fin du är ♥


Annie
Datum 2009-12-01 Tid 22:13:54

Jag älskar faktiskt mig själv oxå << Plus dig.! ♥


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?