Hahahahahahahahahahahahaha!

Ja vad annars skulle vara en passande rubrik!? Torso-Annie kanske!?
hahaha fy fan vad jag skratta sönder mig nyss. Ringde till Annie en "snabbis" och jag lovar att det var längesedan vi skrattade så mkt ihop. Förr gjorde vi alltid det, men nu det senaste har det mer bara varit "hej, vad gör du? ah Okej, ah vi hörs, Hej" Typ.. Inte så roliga samtal kanske. Absolut inte som förr när vi kunde snacka fem timmar i streck o garva lika mkt igenom hela samtalen som vi gjorde idag. Det värmde som fan detta samtalet Annie, även om allt vi sa var ganska IQ-Befriat! ♥

Hahahahaha ja jag säger då det!




Robert Beckman




Kommentarer:


Annie
Datum 2009-12-21 Tid 23:20:14

"gilla"


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?