Nuså, jag börjar med uppesittarkvällen!

Jag hade varit hela dagen i knalleland med min kära syster, E.K var med en stund tidigare på dagen men skulle senare men lilltjejen till sjukan. Som tur var var det inte ngt allvarkligt med Alicia, så det blev hostmeeeduciin och alvedon för hennes del. Jag och jessica hittade la vad vi skulle ha till slut men jag var la inte riktigt nöjd men det fick gå ändå, sån jävla julstress var det den dagen. O sedan blev jag och Jessica båda ganska slöa till slut, och sura på ett jävla café jävla jävel jävla café. Eller hur jääs!

Efter heldagen i knalle och stan körde pappa upp migg till Boda där jag gick hem till Tessan och Robin. Satt och tog några öl och sedan kom J och E med. Vi käka mat som Tessan bjöd på och jag hjälpte till med haha stolt. Sedan blev det bingolotto för hela slanten. Jag hade inte orkat lägga energi på att fixa en egen lott så jag spelade på J's ena lott. Men som vanligt var det ingen som vann något. Tessan fick en mobil av J som hon sedan bytte med mig eftersom det var en exakt likadan mobil som jag hade innan som blöev stulen förrförra veckan.. Tack för det Tessan ♥ Efter några öl, julmat och mkt flum så blev jag full och Beckman hämtade mig. Sen blev det hem till honom och decka haha! Mysig dag i alla fall! ♥

Kommentarer:


Tessan
Datum 2009-12-28 Tid 19:11:02

Haha, trivs du med mobilen då? Behöver laddaren o det innan jag kan byta till min :)


JessiCa
Datum 2009-12-28 Tid 21:32:53

Haha jaa, jävla jävla café jävla jävel :@ jävla slödderräkor för 59 kr och ruttna EG som hamnade lite överallt! jävlajävla!



<33


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?