Uppe med tuppen!

God morgon alla små hjärtor! Idag är man uppe med tuppen, trots att man sovit mindre än fem timmar. Satt uppe och skrev halva natten. Så nu när Beckman ♥ gick till jobbet passade jag på att gå upp jag med. Idag ska min käre syster komma in till stan :D Uuuunderbart saknar henne juh :O... Tur jag kan vara med ett annat hjärta när B är på jobbet :).. Skulle kanske på möte idag med, men minns inte om det var idag eller imorn så jag ringde och sa att jag var dubbelbokad hehe. Så får la ny tid ist...

Idag MÅSTE jag betala mina räkningar, inte bra och glömma av dom mer hehe blir massa påminnelser o sån shit. Så onödigt.. Måste måste måste idag!!

Och idag ska jag fan inte missa våra bästa år heller. Idag är ju fan uppe i väldigt god tid för att inte missa en sekund av den jävla bra serien haha!!

Hörs sen!

PussPuss

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?