Helt Off Och Dator!

Hajj Hajj!

Hur mås det?.. Själv är jag sjuk, varit det sen dagen innan julafton :O Kiligt värre måste jag säga!.. Har bara suttit inne i två veckor utan att göra att skit, inte ens pallat att dra ner till stan för o sola, som annars är hut gött som helst.. Så det har blivit en hel del WOW-Spelande.. Haha låter nördigt till tusen men orka bra, det är ju faktiskt as kul! Har varken skrivit här inne eller lagt upp några bilder på bilddagboken som jag vanligtvis brukar vara väldigt duktig med Haha!

Har fixat egen dator nu med, köpte datorn av Bror min och hans tjej E.K.. Känns as gött, sitter o installerar WOW nu HAHA!!! Men det är en hel del krångel, så är inte på gladaste humöret just nu, kan ju vara bättre liksom :D..

Lilla PluttAlicia har nog blivit sjuk med, E.K har ju varit dålig i veckan med så Alicia har la blivit smittad av oss två och syrran hehe, gulligt...




Nä Nog Från Mig, Lovar Att Jag Ska Uppdatera Lite Oftare, Inte För Att Jag Har Ett Jättekul Liv haha Men Det Kan Kanske Vara Kul o Läsa Ändå ;)

PussPuss


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?