WÖW-Nörden Själv Mitt I Natten!

Trött!!!

Ja, jag säger då de, fan vad trött jag är och ändå kan jag inte sluta spela, hahaha gått lite väl långt kanske..
När Jimmy till och med kom hit o vi satt och spelade fram till
klockan nio i morse, vakna vid fyra o spelat sen dess..
var iofs hos bror, E.K och Alicia en snabb sväng på kanske 40
minuter till en timma, Haha! Men ska faktiskt sova snart!
Måste komma upp i hyffsad tid imorgon så jag kan somna på kvällen,
 för ska till tandläkarn kvart i nio på morgonen på Tisdag!
E.K ska nog följa med som stöd haha vadå jag är ju bara 20 år :P HAHAHAHA...
Det är i alla fall så det var sagt så hoppas hon inte får förhinder!

Nä nu orkar ja inte skriva mer faktiskt :P


Lilla Hjärtat Är Så Mysig! :D



Hát Bra :D

Kommentarer:


E.K
Datum 2009-01-19 Tid 08:55:47

haha, skärpning jobanna :) inte sitta uppe hela nätterna och spela :P Följer med dig till tandisen :)


Annie
Datum 2009-01-24 Tid 01:26:10

vi vill ha uppdatering vi vill ha uppdatering!



tack för ikväll :)


Johanna
Datum 2009-02-02 Tid 22:04:01

Du får ju blogga lite mer...

Annars har vi ju inget att läsa :P


E.K - Mamma till Alicia och Simon
Datum 2012-03-10 Tid 11:46:03

åh, vad liten hon var där :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?