Alkohol!

Haha fick en kommentar av någon på ett äldre inlägg och denna personen frågade oom jag var alkoholist!
Svar på din fråga:
Haha nej jag är inte alkis, dricker med måtta :D
kan hända att det blir lite mkt av det goda men aldrig föööör mkt :D


Idag var jag och Annie iväg och inhandlade helgens alkohol! Hon kom in med bilen,
för det blev lättast så, blivit för mkt och bära liksom! Sen efter att vi burit upp
allt till mig och fixat och trixat för o få plats med det i kylskåpet, kändes det inte mer
än rätt att bjuda Annie på fika HAHAHAHA!! Glass och multivitaminjuice ;D
Bäst är jag! :D.. Imorn blire feäst och på lördag vette fan vad jag ska
kalla att det blir.. Ett jävla röj! Haha ofta man lägger energin på att festa
stoll dagen efter midsommar :D.. Men men det ska i alla fall bli
jävligt roligt o se om vi kan få ner lika mkt som förr Annie ;)..
Längtar till på Lördag ♥

PussPuss♥

Synd att man ska känna svartsjuka för någon man inte vill ha :O

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-06-18 Tid 20:49:20

Vadå inte alkis? den va bra den va bra den var jävligt bra ! ;D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?