Alla bara försvinner =(

Finns så många av mina vänner som jag saknar så enormt mkt.. Först o främst Samuel och Brandt!
Sen finns det ju dom andra som bara försvunnit med.. Mr T, Mr H, och snart an annan Mr H..
Varför ska alla bara försvinna hela tiden.. Spelar fan ingen roll vad fan ni gjort.. Eller gör..
Ni finns här ♥.. Längtar som tusan till imorn.. Ska i alla fall få se er! :D.. Ska bli så undeeerbart..
Nu är Änney påväg in till mig.. Vi ska upp tiiidigt imorn :O... Typ vid halv 8 :O.. Ojoj hur ska jag klara det!?
Haha.. Bara o ta sig i kragen! Har precis diskat, och usch vad det är tråkigt.. Haha finns
det ngt som är tråkigare!? Nääe jag tror fan inte det.. Plus att jag får så jävla
torra händer, dom flagar ju efter varje diskning :S.. Kanske borde köpa sånna
diskhandskar.. haha jävla kärring jag är ;)..

http://www.youtube.com/watch?v=mZqU03eEx4o
Så skön!

PussPuss ♥

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-06-10 Tid 18:06:44

Tro mig, händerna trasar sönder sig när man diskar =O Tänk då mig som diskar 2,3 gånger om dagen, uscha! =( Och det är AAAAAS jobbigt att diska med handskar, usch! Du får börja smörja händerna med idominsalva efter att du diskat, funkar finfint =) <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?