Analsöndag!

Hejsan Hoppsan!

Nu var det visst ett tag sedan jag skrev något i min blogg!.. Har bara inte blivit av eftersom
det varit massa folk hos mig hela tiden, orka sitta och vara osocial då! :P..
Igår blev det lite festande, eller ah, lite o lite.. Ganska mkt ös om jag får säga
det själv!.. Droppa upp mer o mer folk ju längre tiden gick! Vet inte hur många vi var!
Men kul var det  i alla fall.. Decka helt skevt på soffan och vakna upp där i morse vid halv elva
typ.. Men var inte tillräckligt utvilad då så jag gick in o la mig i sängen jämte J och
somnade om!.. Skööönt!.. O snart kommer Annie och Brandt in till mig igen..
Vi ska dricka öl, minttu och sprit :D.. Sen kanske dra en sväng till staden och checka läget!
Nu orkar jag inte skriva mer faktiskt :O..

Pusspuss! ♥



Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?