Händelserikt

Idag blir det film och mys med H och kanske Oodie! :P
Annie har ju plikter så att säga, haha orka jobba HAHAHA! Näe men vafan..
Det är la gött det, det är ju pengar liksom! Ska snart hoppa in i duschen..
Det ska bli riktigt skönt.. Idag blir det dessutom helt nyktert för min del :P
Fan vad duktig jag är måste jag säga, riktigt stolt över mig själv :D..
Men imorn däremot blir det fest i Fritsla :O Tro det eller ej hahaha..
Annies tjejkompis Josefin fyller hela 20 år :D GRATTIS till  henne!
Så vi ska hem till henne och grilla o sånt mys, sen glider vi in mot stan
igen runt tio, elva skulle jag tro.. Vet inte helt hundra om jag ska med till
krogen än, men det märker vi.. Har ju fan inga pengar kvar :S.. Så kanske
blir det så att jag drar hem ist! Som sagt, vi får la se! Men men, nog från mig!

♥ Puss Puss ♥

Haha Söta!


Haha Bästa bilden evah ♥


Hahahahaha Vad FAAAN Hände?






Kommentarer:


Annie
Datum 2009-06-05 Tid 22:06:28


Annie
Datum 2009-06-05 Tid 22:07:45

ooopsi jag glömde skriva.. men DU BARA TROR DU ÄR DUKTIG, en fågel viskade i mitt öra innan att du drack ÄLGöl ! Mmmmm juste nu var du inte så jävla kaxig längre!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?