Im in love with a fairytale!

Sitter och väntar på Annie, kommer la runt halv tio, tio nångång!
Var precis o sa hejdå till Mr H som skulle med bussen.. Mysig grabb :D..
Igår sov lillasyster Jääs här :P Hade mys med pöpcorn, cheps och dricka :D
Jessica är en popcorn-tokig jävel :D.. Alltid varit och kommer nog alltid att vara!
Somna sent gjorde vi med, och hon hade med sig sin hynt:P Hero, söt vovsing ;)
Just nu när jag sitter här i min väntan på Anuttan kollar jag på MeanGirls på 4:an!
Hyfsat bra film om jag får säga det själv!.. Gjorde as go mat till mig och Mr H innan med..
Den uppskattades i alla fall av honom :D.. Och jag klagade la inte! Imorn blit det tvätt
mellan tolv och fem, as gött med rena kläder.. Ska nog passa på att städa med..
Haha lika bra att göra det innan helgen! Blir ju så jävla stökigt här efter varje helg!
Men det är jag inte ensam om, eller vad säger Beckman!? ;)

Vad ska alla hitta på till midsommar då?

Puss Och Adjö ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?