Lite lugn är väl aldrig fel?

Nu ska vi försöka ta det lite lugnt ett tag framöver.. Okey kan inte lova att jag inte kommer festa så sett,
 men kanske inte på samma sätt som det varit nu ett tag.. Hehe, men kul har vi fan haft!
 Och kan nog tänka mig att de flesta håller med mig ;).. Skulle tagit det lugnt igår men det
blev inte så, jävla bäck som hade öl hemma :P.. Han kom hit med en platta typ vid elva elle
något, så det blev fest ända fram till klockan 7-8 i morse.. :P.. Och en del höll på ännu längre!
Men kul var det i alla fall, vi drack lite öl och vin och spelade TP (frågesports spel)..
Och självklart vann inte jag som vanligt!.. Men vi körde inte ens klart hela iofs!..
Sen började väl ja o nån mer tröttna till och vi gick o la oss, klockan var la typ 7 då eller ngt!
Vaknade sen vid elva i morse, fortfarande full haha.. men somna snabbt om efter en cigg :P
Och vaknade sedan vid halv fyra idag haha.. Gött o sova.. Fick en allergisk reaktion idag med,
svullna upp hela jag och fick stora utslag på hela kroppen:S.. Nässelfeber läste jag att det
kunde vara! Men i alla fall, tog en dusch och sedan lugnade det ner sig så småningom!
Sen drog Brandt hem och jag och Annie stack till Willys o köpte mat.. Fan vad gött!
Kycklinggryta och ris :D... Annie som lärt mig det, tro det eller ej :O HAHAHA!!!
Sen skulle Annie hem vid tio, förstår dig tösen! haha.. Och då kom Sam tha man
hit en sväng.. Tjöta lite skit, tog en cigg och sen klippte honom! Hoppas han blev
nöjd.. Haha vad ju trots allt ganska mörkt här inne när jag klippte honom!
Annars får ja la fixa det en annan dag! Men nu ska jag faktiskt gå o lägga mig..
Konstigt nog är jag faktiskt trött :O.. Har ändå inte varit vaken länge liksom!
Men ska upp i hyffsad tid imorn,, Senast halv tio i alla fall skulle jag tro var lagom!
Ska på möte klockan 11 i stan.. Och sedan träffa E.K en sväng.. Sedan MÅSTE
jag verkligen hem och städa:O... Ser ut som helvete här efter allt festande sen
i torsdags :P.. Haha men men Natti i alla fall allt folk o ha det så bra!

♥ PussPuss ♥

(festbilder och sånt kommer sen när Annie fått tummen ur och skickar dom till mig :D )

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?