Lite sådär småsur!

Tjenamors!

Är lite smått sur på min handläggare på soc,
hon har glömt betala in en räkning så att kronofogden skickat brev till mig..
Finns risk för vräkning bara för det.. Men ringde min hndläggare idag så imorn ska jag på möte klockan två..
Så det fixar sig nog.. Eller ah, jag hoppas det i alla fall.. Orka bo på gatan annars liksom haha!
 Näe men det stog i brevet att "varningen" försvinner om räkningen betalas inom tre veckor! Så det ska la inte vara några större problem... men ändå tråkigt o få en prick hos fogden på en hyresskuld när jag inte haft det innan :S.. 
Annie och H stack här ifrån för ett tag sedan.. Så jag har diskat sen dom gick..
Måste fan städa! Blir så jävla sketet här fort :S..
Beror nog på att det är folk här heeela tiden som springer ut och in! :P
Bara Oodie och Annie som brukar hjälpa till o plocka :P Men vafaan..
 Ändå jag som låter alla komma och sen är det ju faktiskt jag som bor här :p
Så varför ska någon annan städa liksom ;).. Men klart man tackar för all hjälp man kan få!
Igår var vi ute och grillade, Jag Annie och H.. Mkt mysigt.. Sen låg jag och H kvar där ute i skuggan på filten medans Annie gick in o sov i vanlig ordning haha! Sen fick jag mina kläder tvättade och sen filmkväll på de!
Heeelt underbar dag faktiskt! Börjat få lite färg nu till o med..
Inte så att det syns så jättemkt men lite i alla fall.. Alltid ngt så att säga! :P

Puss Puss ♥




Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?