Lugn fredag!


Hej Det Regnar!

Idag är det fan första gången jag håller mitt löfte till mig själv.. Sagt nu i flera helger att jag ska
ta en lugn kväll utan o supa mm.. Och idag lyckades jag äntligen!.. Var dock inte så långt
ifrån att jag drog ner till stan och drog några öl!.. Men jag klarade det, GRATTIS till mig! :D haha!
Sitter här i min ensamhet, och stortrivs... Riktigt skönt har det varit att få liiite tid för sig själv..
Har ju varit folk här konstant sen jag flyttade in.. Inte många gånger jag varit själv..
Kanske 5-6 gånger.. Det är fan inte mer allså, sover folk här jämt! Har ABSOLUT ingenting
emot det, tycker det är mys bara.. Men idag kände jag fan att jag ville vara själv!..
Kände så för nån dag sedan med, men sen blev det öl o stoj ändå:P Alltid lika kul!

Idag stack Håkan och Oden hem vid ett typ, och jag drog ner till stan för och träffa E.K..
Hon skulle kolla lite kläder o sånt.. Så jag sa att jag kunde komma ner o hålla sällskap..
Var ju ett tag sedan vi sågs.. Så det var kul! Hon hittade fina saker med!
Men HELVETE vad hon är kräsen;) Ingenting duger nästan för henne ;).. Men iofs
så är det ju bra att man lägger sina pengar på något man absolut vill ha!
Sedan stack vi till city för att hon skulle handla hem lite grejer.. Sen haka jag på upp
och käka hos dom.. Och självklart busa med lilla Alicia♥ Som börjar bli
riktigt stor nu.. Så jävla go är hon! Hon var jätte trött, så låg hon i min famn o tralla :D
Söto-unge säger jag bara! Älskar dig lilla tjejen, mest av allt! ♥

JaoJao.. Nu har jag la inte ngt mer o skriva om.. Kanske skriver mer imorn..
Finns ju en del saker och skriva om men nu vet jag att ni inte orkar läsa mer,
och jag orkar inte skriva mer ;) hehe Men Men, Ha det bäst allihopa!

Stort Grattis Till Alla Studenter Med!


PussPuss♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?