Ny vecka!

Hej och Hallå!

Ny vecka, nya tag.. Hehehe eller kanske inte.. Men denna veckan ska i alla fall bli lugn!
Blev inte lugnt io lördags ändå.. Jag är så jävla kass.. Haha kunde inte hålla mig!
Enbart för att allt folk ska ringa o tjöta när man för en gång skull bestämt dig för
att ta det lugnt haha!.. Men kul var det.. Hoppas H kan komma o hälsa på snart igen..
Nästan så jag saknar att ha han här ju :D hehe.. Men men han är ju en go pöjk så vafan!
Alla har la sina brister! Hehe värst vad jag börjat sova mkt med :P Igår sov jag i princip
hela dagen.. Och idag hann jag vara vaken två timmar innan jag somnade igen haha!
Men jag slår inte Annie med sovandet än! Hon sover säkert när hon är uppe
på sina ben med! Hehe.. I veckan kommer jag antagligen få SE Brandt och Samuel!
Hoppas jag i alla fall.. Kommer bli jävligt känslomässigt tungt tror jag!
Saknar dom så in i norden!

Puss♥Puss!

Kommentarer:


Johanna
Datum 2009-06-08 Tid 19:55:08

Nu hoppas jag att vi kanske kan festa nästa helg iaf. Även om jag jobbar.

Ska kolla det lite närmare =) <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?