Onsdag



Halloj!

Sitter och småkollar lite på tv, inget bra men har inget bättre för mig!..
Annie ska la komma in till mig lite senare.. Runt halv sju är hon här skulle jag tro..
Då ska vi ta en promenix till Willys, köpa glass :D..
Var på soc-möte idag.. Och det gick bra, o sen fick jag henne att sätta in
mina pengar så att jag får dom innan midsommar :) Underbart ju!
Så slipper man stå utan pengar den dagen i alla fall.. Behöver en hel del öl ;)
Efter mitt möte skulle jag möta Steinert i stan för att få min post.. På vägen till
pressbyrån träffade jag Hannu och Sebban! Sebban såg lite småtrött ut ;)
Och Hannu lika livlig som vanligt! Alltid kul o se er grabbar!..
Håkan skulle kommit hit idag men han var för trött haha.. Amatörer allså:P Suck! hahaha!
Iofs så är jag la inte as pigg själv idag.. Men trött!? Näääe! Dumheter ju!
Haha kan nästan slå vad om att jag och Annie kommer decka i soffan
sen ikväll när vi ska kolla film, inget ovanligt precis :D.. haha helgerna tar hårt på oss;)
Träffade Tessan en sväng i stan idag med, var sköj.. Var trots allt ett tag sedan..
Hon jobbar ganska mkt, och nu foxar hon med sin lägenhet.. Så hon
har la inte all tid i världen.. Och sen är ju alltid jag med massa olika människor..
Men idag fick vi allt ta oss tid o ses lite snabbt! :D
Men men, nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer.. Så det får la räcka för stunden i alla fall!
Kanske kommer slänga in ett inlägg senare ikväll, annars kommer det ett imorn! :P

Ha´t Bra!


 
Bilder från helgen!








Haha, God Morgon!

PUSSPUSS!



Kommentarer:


Tessan
Datum 2009-06-03 Tid 19:41:17

Vi får la träffas nästa vecka igen, är ju ledig några dagar där igen nu när ja bytt bort mina onsdagar. Så ja får la komma hem till dej o kika hur du fått d nu, men då får du ju räkna me att bjuda på kaffe, haha!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?