Ont i hela kroppen!

Superfylla!

igår skulle jag egentligen väntat till nio, tills Annie kom in med öl!
Men så skrev mr Bäääck på msn och sa att jag kunde komma upp till honom
och hänga där tills Annie kom in till stan!.. Då var ju problemet att jag inte hade
några öl eftersom Annie skulle bjuda mig på några stycken!..
Men då visade det sig att mr Bäääck väntade på tio plattor öl :P
Så han sa att jag kunde köpa loss några av honom! Så jag skynda in i duschen
och fixade till mig, promenerade till stan och tog bussen upp till sjukan!..
Bääääck skulle möta mig vid sjukan eftersom jag inte hittar till honom..
Han bor fan i en jävla gröt ;).. Men det late fanskapet orkade inte komma till
sjukan så han ringde och skulle förklara vägen, men med min tröga hjärna
så gick jag skepprätt åt helvete ändå :D.. Så det var bara för Bäääck att ta sig ut
o hitta mig haha.. Sen när jag väl kom fram så fick jag en öl i handen dirr, av Bäääcks
polare Micke! Tack! :D.. Satt där och tjötade ett tag och sen kom killen med ölen..
Nu var lyckan på hög nivå och jag hade inte alls koll på hur många öl jag hävde :D..
Sen skulle vi åka till Bollebygd helt plötsligt.. Jag, Beckman, Micke, Maze och två till..
Alltså en för mkt i bilen (ska tillägga att han som körde var nykter) så jag fick sitta
i Mickes knä hela vägen! Var ngt jävla stoj i Bollebygd men var inte där sålänge..
Minns inte resan hem igen förutom en kort stund när jag sjäng nån låt, haha
eller nej förresten.. Det var ju på dit-vägen! Såå nej, minns inte vägen hem :D..
Väl hemma hos Beckman igen var jag redigt full så allt är som en gröt i skallen..
Lite minnesluckor här och var, Annie har fått berätta det mesta för mig idag!
Jag minns i alla fall att jag skojbråka, eller vad fan det nu var med en av Beckmans
polare och så ramlade jag baklänges mot staketet så att det pajja :D..
Inte mitt fel ;) killen knuffa för hårt (inte alls egentligen haha)
Hehe sen har jag tydligen ramlat en jävla massa.. Till och med när jag suttit
still i Bäääcks knä :P.. Hylla Fylla ;).. Sen skulle alla dra till stan som var planerat..
Men jag stanna kvar hos Beckman.. O de andra drog:P.. Och det fula är att när Beckman
deckat får jag för mig att dra ner till stan ändå, full och jävlig ger jag mig ut
och ska hitta till sjukan haha.. Men tror ni jag hittade? HAHA Nääe.. Gick mkt mkt vilse :D
Så vet jag att André ringde men minns inte ett skit av vad vi snackade om :P.
Vet bara att jag var så jävla sur för att jag hade gått vilse o varken hitta tillbaka till Beckman
och inte fan hitta jag till sjukan heller :P.. Så jag sprang fram till nån taxi som jag såg och fråga
efter vägen.. Men när han hade beskrivit hur jag skulle gå, fatta jag fortfarande inte
hur man skulle gå, så  jag fick fanemej ta taxi ner till stan haha! Underbart!
Väl inne på tonic träffa jag en massa kul folk.. Var röj där igår faktiskt..
Men det är det ju iofs alltid när vi kommer dit haha.. Vi är festen:D..
Sen när tonic stängde stack vi till campino och käkade! Och träffade lite mer kul
folk.. Sen skulle vi hem och drog med Dunder och Joel upp på "efterfest" som
slutade med att jag och Annie tracka sönder Dunder och Joel decka i fosterställning :D..
Hehe sen vaknade jag i morse med blåmärken och "träningsvärk" och en himla massa
smärta i kroppen:D.. Bra bevbis på att kvällen var jävligt lyckad :D Tack allihop ♥

Hörs senare eller imorn!
PUSS ♥ PUSS






Kommentarer:


E.K
Datum 2009-06-14 Tid 19:40:40

haha, Det var inget litet inlägg :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?