Tääääcos!

 HejHej!

Sitter och småkollar lite på tv, finns la inte så mkt och kolla på men Mr H sover
och Annie sitter här med mig :P Vi var iväg på Willys innan idag och köpte käk..
Blev tacos.. Satt som ett smeck i magen.. As gött verkligen! Annie ska la hem senare
och Mr H sover la här idag skulle jag tro!.. Har för mig att han sa att han skulle det i alla fall..
Men mitt minne är la lite sådär va!? :P Haha.. Somna sent som fan igår, låg o tjöta med H hela
natten men sen somna jag så sött så, så H hade inte ens kunnat somna haha så han gick
ut o tjöta med Annie och Odie ist ett tag:P Vakna i alla fall vid tio i morse men sket i att gå
till mitt möte som var klockan elva.. Pallade fan inte haha! Yes, Får pengar på fredag med..
Helt underbart ska det bli! Varit lite fattigt nu det senaste och har inte den blekaste om
vad jag lagt mina pengar på :S.. Men vafan, kul har jag haft :D

Puss Puss!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?