Fylla!

Jahopp då var det torsdag idag då, imorn Freeeedag! :D
Iofs så har jag inte någon direkt anledning och längta till imorn haha,
för jag tror ju att jag kan festa hela veckan.. I Tisdags skulle jag och Annie leka
lite tänkte vi, jag gick till Sam tha man på dagen och skulle klippa honom..
Jag hade sagt till han att ingen skulle vara hemma då så jag slapp publik,
men NEJ självklart var Hannu och Slet-Jocke (han egna val av namn) där..
Så jag bad helt enkelt Samuel att han skulle säga till dom att hålla sig undan..
Vilket han gjorde, så det gick fint haha blev fint i huvvet på han med om jag får säga det själv:P
Och han sa att han blev nöjd, så får la hoppas han blev det.. Sen kom Annie dit för o hämta mig haha
Och för att hjälpa mig att övertala dom att dra några öl med oss, vilket vi lyckades med haha..
Två flak på tre-fyra timmar.. Oj oj vad törstiga vi var haha.. Men vafan det var mys.. Morgonen
därpå var ännu mer mys nästan♥.. haha heelt sleten! Och när jag kommer hem o ska duscha
oså så ringer Jimmy och säger att vi inte ska dricka öl vilket vi bestämde i måndags.. Men höll de?
Näe blev öl på Lilla♥ haha o fyllan kom fort vill jag lova.. Men det var mys! Så idag blir det nyktert,
och fy vad tråkigt jag har.. Haha alkisen själv!

Fått as bra besked idag med.. Soc ska hjälpa mig med lägenheten nu och mina skulder..
Så nu hoppas jag att jag snart ska få en lägenhet.. Ska blir riktigt skönt att komma här ifrån..
Kunna leva mitt eget liv igen, utan att känna att allt är helt fuckat! Har även kollat lite
lägenheter som hyrs ut av privat-personer och har hittat några och mailat dom oså.. Så
nu hoppas jag att mitt liv vänder :D..

Hylla Fylla ♥

Haha Vadå Förstörd i Lördags?






 






























Kommentarer:


Datum 2009-03-26 Tid 21:31:13

att du ens kan med å vara nykter en torsdag, nu dricker jag öl!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?