JAHAAAAAAAAA!!!

Jag Lägger Upp Bilder Nu!


Vi som kan vår grej!


Fan vad kul helgen var!


Bollen fick vara min kudde, tills jag tog Annies knä :)


Det är vi som kan!



SÄÄÄM the MääääN Hade fest i fredags :)
Var för jävla roligt!


Men men nu har ni nog sett allt för mkt haha, HA DET GÖTT HÄÄÄEJ!

Hej där du är så jävla snygg
så jag har lust o bli stygg...
Jag och annie sitter i en trappuppgång
men du ska veta att jag är jävligt
trång, Jag önskar dig lycka till med ditt knull,
för jag är för jävla full..
Annie hälsar hej, för hon är så jävla gay..
Ha det gött hej, have a good day!

Haha jag och annie tror att vi kan rimma till folk i sms på fyllan ;)

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-03-10 Tid 12:48:15

Du verkar vara en mogen 20åring ! ;O hahahhaha


JessiCa
Datum 2009-03-10 Tid 20:18:13

Hahaha, det inlägget var jävligt skoj faktiskt! =D

Måste vara med er någon dag tycker jag! =D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?