Städ Tråk O Sol!

Hejja Hejja!

Först och främst vill jag hälsa ett STORT GRATTIS till Johanna som fyller 20 år idag!
Nu jäklar blir du stammis på bolaget, as gött ju! :P

Idag har jag städat, varit ute på promenad i solen, städat och åter städat.. Väldigt skönt
ute nu måste jag säga allså.. Blir ju hur glad som helst när man är ute.. Och sen är det
ju alltid gött att ha det ny-städat hemma.. Blir mer trivsamt på så vis haha!... Jag vet
inte alls vad jag ska skriva, gör ju inte så mkt på dagarna!?.. Igår var jag hos min bror och E.K en
sväng.. Och Alicia såklart!.. Fy farao vad hon växer fort nu, hinner knappt med..
Men fy så söt! Gulligaste ungen EVAH!!! Hmm vad ska jag göra nu då?
Gå ut i solen igen kanske? Någon som joinar!? ;)

PussPuss

Gamla bilder!

Åhh jag vill verkligen utomlands snart!


En av de roligaste dagarna i somras :P


Jag och Annie var hos Kalle igår.. Fan vad fin du blivit nu Kalle!
(gammal bild)


Bruttan Braaaandt! Skärp dig nu o festa med oss till helgen! ;)


Saknar Dig Kent! Enormt Mkt!

Kommentarer:


Johanna
Datum 2009-03-20 Tid 08:10:45

haha tackar =) Nu ska vi sitta utanför systemet varje dag :P haha


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?