Förlåt!

Jag känner mig som en jävla fitta, skäms så det står härliga till!
Men egentligen borde jag inte göra det, men kan inte hjälpa det!
Igår blev det en hel del öl, sen stack vi ner till stan o träffa fölket.. Dom skulle till Harrys,
och jag och Annie skulle till Tonic! men när vi väl mötte dom andra så skulle dom helt
plötsligt bjuda oss på inträdet till Harrys om vi hängde med! Så mjaa, det säger man la inte nej till!
Och attans kul var det, var trots allt ett tag sedan man var på krogen! Efter ett tag kom Grahn dit med..
Riktigt sköj! Haha börja dansa med en kille, sen helt plötsligt stog jag mitt i en ring med en jävla massa pöjkar,,
tack Grahn för hjälpen där ifrån haha! Idag vette fan vad jag ska hitta på, Annie kanske kommer in
inatt, runt halv ett :O Och om hon gör det ska det fan vrålas :D Gordon ramsey is tha shit♥ Hahaha
eller hur Annie, Han har gött humör tycker jag :D..

Försökte få tag på dig igår, inte alls meningen att det skulle bli som det blev!
Jag visste faktiskt inte att det var "planen" för dom! Hoppas i alla fall att
du hade någonstans att ta vägen! Förlåt!



PussPuss


Bilder kommer senare :P haha sköööna bilder!

Kommentarer:


Johanna
Datum 2009-05-31 Tid 09:48:11

Det är bra det :D hihih =)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?