http://www.youtube.com/watch?v=v7NQXuZtuIk



Hejsan!

Länken som jag har som rubrik är den skönaste låten evah! Jag lovar.. Måste höras! :D
Gör inte så mkt, vakna för ett tag sedan.. Behövdes verkligen sovas ordentligt efter allt som hänt och gjorts!
Mår fortfarande skit över det som hände förra veckan, men kändes i alla fall gött att få snacka med dig Sebban!..
Känns som om det inte är riktigt så illa som alla andra sagt! Jag vill verkligen inte att dom två ska ha det så illa!
Mina små ljussken i mitt liv hehe! Idag blir det i alla fall lite städning och sen go mat på det..
Måste till Kberg o sno en tvättid hos mitt ex när jag ändå hämtar mina sista saker, haha råka "festa" bort
min tvättid igår.. Och finns ingen ny förens om två veckor typ haha! Jobbigt värre liksom!..
Ska bort en sväng till Willys sen med och handla lite käk, har ingenting hemma nu.. Haha mitt
kylskåp som alltid är tomt.. har inte handlat sen jag flytta in :P Eller jo, det har jag ju så sett..
Men bara smågrejer och det jag ska äta för dagen typ!.. Idag gick jag upp lite innan tio, Oodie väckte mig när
han skulle dra sig.. Satte mig vid datorn och blev så jävla depp så jag gick in i sovrummet igen..
Så stensomna jag igen! Hehe riktigt skönt var det! Så alla ni som ringde hela tiden! ;) Jag sov! Sorry!


När du kliver, in i rummet är det ngt som pirrar till!
Åh, Åh Åhh Jag gillar din viibe!

http://www.youtube.com/watch?v=v7NQXuZtuIk

PussPuss!

Saknar er redan killar!!!


Förresten!!!
Oodie har infört den Internationella EMO-Dagen som nu äger rum Den 23e Maj varje år! :D
Hahaha Lyckat som fan!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?