Ny Dag, Nya Möjligheter!



Hallojsan!

God morgon på er allesammans! Vaknade för drygt en timme sedan, har kollat på
våra bästa år, som inte är så jävla bäst.. Men kan fan inte låta bli att kolla på det :D
Fan allså, serien har fan hållt på i över 40 år, och man kan typ kolla ett avsnitt i månaden
och ändå hänga med, den segaste serien avah jag lovar! ;)
Så just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska la snart dra iväg och lämna in lite
papper till min handläggare!.. Sen blir det la hem o slappa lite smått..
Kanske ska träffa mr B idag, men om jag har rätt i vad jag tror så kommer det inte bli så,
fy vad han är komplicerad.. Vet fan aldrig vart man har han nästan, men det är la
kanske det som är charmen med det hela, vem vet ;) ? Men som sagt, vad ska jag hitta på tills dess:S
Städa? Sova? Tv? Näe du, jag vette faan :D.. Vill att Annies internet ska börja funka igen så
jag kan få bilderna på mig och mr B, skit fina verkligen hahaha!
Nä nu ska jag inte sitta här o tråka ut er med mitt trök-liv! Ha det gött!



Puss!


Kommentarer:


Johanna
Datum 2009-05-20 Tid 16:09:44

Gött att du äntligen har det nu :D Puss


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?